1. Borang Aduan Penduduk
- Borang aduan penduduk ini boleh diisi oleh penduduk yang ingin memaklumkan kerosakan yang terdapat pada unit atau aduan kerosakan harta benda bersama.
- Borang boleh di ambil di Pejabat Pengurusan atau muat turun di blog ini.
- Borang yang telah lengkap diisi perlu diserahkan ke Pejabat Pengurusan atau dihantar melalui email jmb.resak@yahoo.com
- Atau melalui Google Form Borang Aduan
2. Borang Pendaftaran Penduduk / Kenderaan
- Semua penduduk digalakkan untuk mengisi borang daftar penduduk ini bagi memudahkan segala urusan unit rumah.
- Pendaftaran Kenderaan bagi unit rumah amat penting bagi mengelakkan pembanjiran kenderaan daripada luar.
- Penduduk / Penyewa diminta untuk membawa bersama Kad Akses Keluar/Masuk Kenderaan untuk mengisi pendaftaran borang.
No comments:
Post a Comment